Jaké jsou nejlepší zimní pneumatiky?

Už jste někdy jeli po sněhu na letních pneumatikách? Říkáte, že takový hazardéři se svým zdravím a vlastním majetkem nejste? Přeci nestojíte o to, dostat na zledovatělé vozovce smyk a skončit v tom lepším případě v příkopu. A navíc ctíte literu zákona č. 361/2000 Sb., která přikazuje mít v období od 1. listopadu do 31. března obuty na autě zimní pneumatiky.

Jak vypadají zimní pneumatiky?

Zimní pneu jsou navrženy tak, aby podávaly výkony při teplotách nižších než 7 °C. Od letních pneumatik se liší hlavně pružností gumy při nízké teplotě a velmi silným dezénem svého profilu. To vše zaručuje lepší přilnavost v zimních podmínkách. Vzorek běhounu zimní pneumatiky obsahuje hodně drážek, které zvyšují počet bloků a úhlů záběru, čímž zlepšují mobilitu pneumatiky.

Zimní pneu pro sportovní vozy

Vlastníci rychlých sportovních vozů jistě ocení novinku mezi pneumatikami Continental WinterContact™ TS 860 S. Mají vynikající výkon na sněhu, což vám nabídne mimořádné potěšení z jízdy v zimě. Jejich skvělý handling na suchu cílí na přesné řízení a maximální kontrolu při zatáčení na suchých zimních vozovkách. A výjimečně nízký valivý odpor přispívá ke snížení spotřeby paliva. Všechny tyto přednosti zimních pneu Continental WinterContact™ TS 860 S z nich dělají jedničku mezi pneumatikami pro sportovní vozy. Podle jejich spokojených uživatelů jsou nehlučné s krátkou brzdnou drahou a perfektně držící stopu.

Řídíme auto v zimním období

Jízda autem v zimě se velmi podstatně liší od řízení vozu v létě. Základním pravidlem je snížit rychlost a předvídat. Do svého cíle dojedete i tak, a přitom zbytečně neriskujete. Kromě toho je třeba zachovávat bezpečnou vzdálenost mezi jednotlivými vozidly a jemně pracovat s plynem. Zapomeňte také na náhlé změny směru, taková “myška” vás může dostat do smyku tak rychle, že ani nestihnete mrknout okem.

Fotogalerie

Související články

Příspěvek byl publikován v rubrice Auto se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky. Publikováno | Autor: Martin Odehnal

Komentáře nejsou povoleny.