Prodej dopravní a nákladní techniky

Jestliže provozujete nákladní automobilovou dopravu, bude pro vás velmi důležitou otázkou kvalitní sestava vašeho vozového parku. To je základ, na kterém lze dále stavět a své podnikání zdokonalovat a obstát v konkurenci. Víte o tom, že první nákladní automobil byl zkonstruován již v roce 1892? Od té doby vývoj nákladních vozů ušel dlouhou cestu a dnes na silnicích potkáváme moderní stroje s výbavou, o které se lidem dříve mohlo jen zdát.

Není třeba hned kupovat nové auto

Automobilovou dopravu můžete provozovat i s vozy, které už mají něco za sebou. V bazaru nákladních vozů si vyberete nejen ojeté nákladní vozy, ale také přívěsy a návěsy. Vše za solidní cenu. Nebo naopak potřebujete své auto prodat? Pak vás možná zaujme výkup vozidel firmou AC TIR s.r.o. Když jí svěříte svůj nákladní vůz do komisního prodeje, ona ho prodá a neprodleně vám vyplatí celou hotovost. Jako odměnu si pak bude účtovat maximálně 2 % z prodejní ceny vozu. Při komisním prodeji firma AC TIR přebírá za vůz veškeré záruky a po dohodě si může pro vozidlo přijet přímo k vám.

Jak financovat nákup nového vozidla

Pro financování nákladních vozů prostřednictvím úvěru hovoří jednoznačně jeho snadná dostupnost. Není třeba mít na hotovosti celou peněžní částku, stačí poskytnout jen 10% akontaci a zbytek financí si půjčit od prodejce vozu. K vyřízení celého úvěru, které lze zvládnout na počkání, je třeba doložit živnostenský list, osvědčení o registraci, daňové přiznání a občanský průkaz. Právnická osoba navíc předkládá výpis z obchodního rejstříku, rozvahu a výsledovku.

Nabídka nákladních vozů je velmi pestrá

V bazaru nákladních vozů můžete koupit také přívěsy a návěsy všech dostupných značek. Výhodou pro zájemce je existence internetových stránek AC TIR, kde si v klidu své kanceláře snadno vyfiltrujete bazarové vozy dle značky, roku výroby a ceny.

Fotogalerie

Související články

Příspěvek byl publikován v rubrice Auto se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky. Publikováno | Autor: Martin Odehnal

Komentáře nejsou povoleny.